Counter

blogger tracking

Friday 9 December 2011

Saya nak pergi jauh...

Tetiba dengar lagu 'baik-baik sayang'.. Saya sgt merindui dirinya... Sangat2 sedih.. Tapi siapa lah saya utk merindui dirinya.. Siapalah saya??? Saya bukan siapa-siapa...

Saya mencari dimana salah saya... Hingga saya terus dibuang.. Apa lah nasib saya.. Saya dah buat yang terbaik.. beri yang terbaik utk kamu juga.. Tapi kesudahannya?? Nah....saya tak dihargai.. Bukan itu saja..saya terus dilupa & dibuang bagai lansung tak pernah berjasa...

Cer baca entri before ni.. Saya cuba cari kekuatan kembali untuk terus bangun dari meratapi sesuatu yang saya kira amat tak berfaedah!!! Ada tak kekawan yang sudi hulurkan sedikit kekuatan utk saya??? Saya dah tak taw nak bercerita pada siapa lagi.. Saya malu asyik benda yang sama terjadi... Ya Allah..hanya padaMu tempat aku menumpang kasih..meluah rasa... Sembuhkanlah rasa sakit ini..tiada daya upaya melainkan kekuatan dariMu...

Saya nak pergi jauh dari kamu.. Jauh...saya dah penat jadi baik utk kamu.. sebelum saya bertukar jadi tak baik..lebih baik saya pergi jauh2.. Saya dah tak nak mengejar.. Kasih sayang sesama manusia kat mana2 saya boleh cari... ALLAH lebih tahu sapa yang layak bersaudara dengan saya... Kamu tak ikhlas bersaudarakan saya.. Kamu cuma guna segala kebaikan saya pada kamu.. ALLAH maha adil.. Satu hari kamu akan rasa sesakit mana sakitnya saya!!!

Walau sesakit mana telah kamu lakukan..yang pasti saya tak kan mampu membenci kamu.. Moga ALLAH sentiasa merahmati kamu.. Moga suatu hari nanti mata hati kamu lebih terbuka utk menilai kasih sayang saya kepada kamu... InsyaALLAH..andai ditakdirkan..kita akan bertemu lagi.. Semoga ALLAH melindungi kamu..

No comments: