Counter

blogger tracking

Friday 9 December 2011

Lepaskan kamu....

Awak...
Izin kan saya meluahkan rasa...
Maafkan saya andai awak terasa...
Saya sedar siapa diri saya...
Saya tahu awak anggap saya tak lebih dari biasa..
Semua itu saya tahu!!

Awak...
Saya tidak mempunyai apa-apa...
Yang saya ada hanya rasa ini...
Saya memang tidak layak utk bersama dengan awak..
Saya telah sedaya upaya utk tidak menganggap awak istimewa..
Tapi saya tidak berdaya kerana hati kecil mengatakan sebaliknya..

Awak...
Semakin saya cuba melupakan awak...
Semakin kuat saya mengingati awak...
Entah kenapa..saya pun tak tahu...
Saya tak tahu kenapa awak begitu dekat dihati saya...
Maafkan saya kerana menyimpan perasaan ini...
Awak..berdosakah saya??

Awaak..
Andai ini ketentuan takdir..
Saya doakan awak bahagia...
Andai awak masih mengingati saya...
Andai saya sudah tiada lagi didunia ini...
Sedekahkan Al-Fatihah utk saya...
Tanda kita pernah kenal semasa di dunia ini...

Awak..
Terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup ini....
Walaupun utk seketika...
Saya tetap bahagia mengingati detik-detik itu...
Walaupun kekadang saya berkecil hati dengan apa yang awak lakukan...
Tapi saya telah lupakan semua itu...
Saya telah memaafkan awak...

Awak...
Kehadiran awak...
Tidak ternilai utk saya..
Tak mampu utk saya bayar...
Nak cari memang tak bertemu...

Awak...
Minta halal segala dosa & salah saya...
Selama masa saya bergurau dengan awak...
Biarlah kisah-kisah silam menjadi  kenangan..
Akan saya simpan kemas dalam hati ini...

Awak..
Biarlah saya terseksa...
Biarlah saya derita...
Asalkan awak bahagia...
Asalkan saya tidak lagi mengganggu kehidupan awak..
Asalkan awak tidak perlu lagi melayan kerenah-kerenah saya...

Awak...
Saya doa yang terbaik utk awak..
Didunia mahupun diakhirat...
Kerana awak tetap kesayangan saya didunia mahupun diakhirat...

No comments: