Counter

blogger tracking

Wednesday, 21 December 2011

Persinggahan dah sampai ke penghujungnya..

Mata dah berat gila.. Kepala dah hampir nak pecah.. Ni la penangan kalau dah nangis.. Pedih dada.. Utk apa lagi bazir airmata utk manusia camtu pun aku tak taw...

Saya teramat sedih.. Its worthless...stlh kita berkorban sgalanya..org tak hargai kita.. Bukan la nak balasan..atau tak ikhlas.. tapi napa mudah sgt kacang lupakan kulit.. YaALLAH..dah macam pengemis.. Adoyai..nak mintak duit sendiri..dah jadi cam pengemis.. Manusia camni pun ada... Tanpa rasa bersalah..bukan nak mintak maaf..terima kasih sebab kita tolong pun tak de...



I think its enough...  Saya rasa tak guna berbaik ngan org macam ni.. Law taw jadi gini..diam diri lebih baik... Biar pergi & hilang begitu saja.. Saya tak nak aib kan sapa2.. Tapi saya juga punya hati..hati saya sakit..kecewa..luka..terhiris akibat sikap kamu saudara...

Kekadang saya tertanya napa perlu kita bertemu? Napa saya kenal manusia cam kamu?? Napa timbul rasa kasih yang dalm pada diri kamu? Napa sayang sudah hilang?? Napa & napa......... Kamu saya sudah anggap bagai darah daging sendiri... Rasa kasih & sayang tu bagaikan saudara sendiri.. Kejujran & keikhlasan kamu buat saya sgt percaya pada kamu.. Tapi kenapa kamu berubah kini? Mana kamu yang dulu..

Ada sebab nama ALLAH temukan kita... DIA jer yang tahu... Dalam hidup ni macam2 org kita akan jumpa.. Datang & pergi mengisi satu demi satu kisah perjalanan hidup kita.. Mungkin kisah ini hampir berakhir.. Persinggahan dah sampai ke penghujungnya..


2 comments:

MaryaYusof said...

La tahzan....pasti ade hikmahnye...bersabar ye~

BukanSekadarNama said...

InsyaALLAH kak..pasti ada hikmahnyer... :)