Counter

blogger tracking

Monday 12 December 2011

I wish I could forget..

"Betul kata org.. Kadang-kadang lebih baik tak tau dari tau.. Sekarang saya paham.. Hidup tak beri pilihan kepada saya.. Tapi hidup memberi ujian kepada saya.. Kalau rasa sedih itu milik saya.. I'll take it... Btw..terus terang kan lebih baik..."



Napa ek nasib selalu tak menyebelahi saya.. Asyik kecundang jer lam apa pun... Kekadang rasa cam loser... I'm nobody.. i got nothing...!! Bukan lah tak pernah rasa cam heaven.. Kekdg bahagia tu datang sekejap je menjengah.. Napa bahagia tu tak nak jadi kawan rapat saya??

Org kata kalau nak bahagia..kita kena bagi kebahagiaan kat org dulu.. Saya dah ckp berkorban saya rasa utk org2 yang saya syg.. Tak ckp ke lagi pengorbanan saya selama ni?? Andai awak tak mampu membahagiakan saya.. Tolong jgn beri penderitaan kepada saya.. Saya dah ckp terseksa dengan semua ini..

Ya Tuhan...berikan aku kebahagiaan... Aku ingin tersenyum bahagia.. Aku rindu senyuman aku yg hilang itu... Bahagiakanlah jua org2 yang aku sayang.. Andai mereka bahagia..pasti kebahagiaan turut milik aku...


Kalau tak mampu buat orang ketawa....Jangan sekali buat orang menangis..
Kalau tak mampu buat orang bahagia...Jangan ditambahi dengan derita...
Kalau tak mampu ubati luka...Jangan sekali buatnya terluka...




============================================================================================================================================================================================================

~~~I wish i could forget you...like you forget everything about me~~~





I act like i don't care. But deep inside. Its hurts. Thank You











I act like i don't care. But deep inside. Its hurts. Thank You

No comments: