Counter

blogger tracking

Monday 2 January 2012

Saya nak adek baru...

Salam..
Kekawan saya sihat tak???
Law tak sihat..meh saya bagi ubat..kehkeh..~budget kje farmasi~


Tahun baru ni semangat nak cari yang baru..
Bukan boy fren ek..
Sebab yg lama pun takde..
Sadis kan hidup saya..poyos!!
Saya nak hati yg baru..
Sebab hai saya yg dulu dah dipenuhi dgn insan2 yang tak menghargai saya..
Tapi kamu semua akan sntiasa berada ditempat yg istimewa dihati saya...



Bab boyfren ni..saya serah pada takdir jer...
Saya sebenarnya dah agak tua..
Jodoh tak sampai2 lagi...
Nak wat guana...org tak cantik..ner laku kan??
Tapi..its ok.. ALLAH dah tetapkan jodoh saya ngan sapa..
So..saya tenang menanti bakal imam saya..
Yang kelak akan bawak saya ke syurga Allah...InsyaALLAH..
Doakan saya yer kekawan..

Sebanarnya saya bukan mls nak berusaha..
Tapi saya btol2 give up nak berkenalan ngan lelaki...
1step kekdg dah failed utk melayakkan diri...
Bukan saya over demanding..
Tapi kebanyakkan laki..
Mula2 kita kenal jer..dah ckp sal 18sx...
Ayoooo...benci nyer...
Meluat...Annoying!!!!! Grrrrrr

Oleh sebab itu saya lebih suka berkawan dengan bdk2 yg muda dari saya..
Adik2..kelas kau..
Eh...eh..bukan adik2 yg tu...
Adik..like adik angkat...
Sebab kebanyakkan bila d'org tahu kita lebih tua..d'org akan respect...
Suka sgt ada adek2 angkat..
Tapi bnyk jugaki adek2 angkat saya yg suka amik kesempatan bila saya dah syg cam adek sendiri...
Sadiskan hidup sorang kakak??
What to do... Ikhlas kan hati..
Terus berbuat baik...

Hey uollss.... Ada sesapa nak jadi adek saya tak?? hakhakhak...

No comments: