Counter

blogger tracking

Friday 6 January 2012

Nak wat contest vs giveaway....

Dah sebulam berbloging...  Alhamdulillah.. Syok ada kekwn baru... Walau aku tak la sekatif blogegr yg len.. Idea ciput jer.. Asyik nk citer personal life jer malu lak..Hikhik... Follower pun dah 50++.. Ok la bagi aku.. Thanx yg sudi support diri ini....

Nufnang masih tak boleh nak di wat.. Uwaa.. Tak de reaeki lagi kot.. InsyaALLAH..ada la nanti2 kot kan... Takde rezeki ngan nufnang.. Aku dpt satu rezeki baru.. Wat bisnez online.. Cam best jer kan.. Tapi yang best nyer.. Bisnez ni tak payah kuarkan modal.. Sebab aku cuma wat promosi... & ada yg beli aku dapat komisen.. Segala urusan pos mengepos pun tuan punya bisnezz tu lakukan sendiri..

Aku dapat offer ni dari tokey perfume kot.. Dia jual perfume branded..tapi bukan lah yg original..gred AA... Sebotol RM45 jer termasuk postage.. Bagi aku murah la harga dia.. Sebab kebanyakkan yg online jual mesti 60-80rgt.. Siap dia kata kalau amik lebih dari 1 botol leh dpt diskaun.. Huhu.. bestnya... Wat promosi jer pun.. Ada tak yg nak order perfume?? Nanti aku wat entri khas utk perfume... huhu... Leh la cari rezeki utk sesuap nasi...








& Selepas dpt offer ini... Aku cam terign nak wat GIVEAWAY cam blogger2 dok buat tu.. Hehe.. Aku memang suka kot bagi2 hadiah kat org2 ni.. Tapi aku tak bape teror & mahir lagi benda2 gini... Ada kawan2 leh bagi suggestion?? Lagi pun contest & giveaway ni kena ada banner.. Uwaaa...blog aku takde.. Wajib ke benda tu?? Ada sapa2 nak offerkan diri?? ERkk...heheh

Tunggu dapat komisen dari jual perfume ni aku nak buat gak bnd alah ni.. Lagi pun follower tak ramai lagi.. Tak gempak lak t... Dah list benda pa yg nak dihadiaskan.. Cuma cari sedkit income utk kos pos.. Haha.. So...support la...beli perfume!!!

Hehe..sayang korong sgt2...

No comments: