Counter

blogger tracking

Friday 13 January 2012

Sahabat..saya pohon fahamilah perasaan saya...

Baru ingat nak happy2 cket.. Tetiba dilanda kesedihan lagi.... Tak la terlalu sedih.. Tapi sedih la gak.. Sedih yang tak tahu nak digambarkan... Baru2 ni saya ada kan post entri yg "lembutkan hati dia"... Disebalik citer tu..saya dah sedikit boleh senyum bila si adik bagi sedikit respond.. Walau hanya sekeping msg..bagi saya itu petanda kearah kebaikan..



Semalam lak baru saya try msg lagi.. & ada respond... Tak kah itu patut mengembirakan saya?? Ye...saya gembira walau hanya 3keping msg... Terima kasih YaAllah...kerana lembutkan hati dia.. Hari ni saya tergerak hati nak berkongsi dgn sorang kawan yg selalu saya kongsi kisah suka duka saya... Saya nak kongsi kegembiraan ini dgn dia...

Tapi........bila dikongsi... Kena basuh lak.. Uwaaa...sgt tak best perasaan ini... Saya tak nak la cari kawan waktu susah ja.. Waktu saya gembira pun saya nak kongsi gak... Sekurang-kurangnya..takde la kawan2 menyampah nanti... Err..tapi..ini pulak nasib saya... Saya igt dia leh paham apa yang saya rasa... Tapi...gini lak jadi..... I know u care about me.. But...i just cant control myself.. Saya taknak persaudaraan tu sia2... Saya tahu..awak tak nak amaruah saya jatuh bila terlalu mengharap kasih adik yg tak menghargai saya tu.. Tapi saya sayangkan persaudaraan ini.. Saya yakin dengan janji ALLAH...


"Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri." (HR. Bukhari - Muslim)



Terima kasih teman kerana sentiasa bersama dengan saya waktu saya ketawa & nangis.. Saya cuma harap kamu paham perasaan saya ini... Saya sayang kan kamu.. & saya juga masih sayangkan persaudaraan itu.. Maafkan saya kalau buat awak marah... Tapi saya rela org anggap maruah saya rendah...saya rela letak ego saya ketepi... Saya nak ALLAH sayang saya... & Saya nak ALLAH saya semua org2 yg saya sayang.. Termasuk kamu & dia... Maafkan saya...

No comments: