Counter

blogger tracking

Saturday 4 February 2012

hye si lidah bercabang !

Hati sakit lagi ! Time nak mintak tolong.. Bukan main manis mulut.. Telinga pun sanggup tahan kena kata lebih kurang.. Buat2 aksi 'tolong kami-bantu kami'.. Dah ditolong.. Senang jer kau berubah.. ingatkan dah bertaubat.. Rupanya tau-buat jer!

Salah aku jugak..Tak reti2 nak serik2 ! konon2 baik sgt... Kalau bukan aku nak tolong.. Sapa ler lagi.. Kata sedara ! Hahahaha..padan muka dri sendiri! Sila tepuk tgn beramai2.... Uwaaaa....aku sedih! Masih boleh control... Hati kena kebal !

Kekadang tak paham dgn manusia yg suka ckp tipu ni.. Yes..benda tu kecik. Tapi kat aku yg dah bnyk membantu..macam sedara pun sanggup nak tipu benda2 gitu ! Ingat best ke wat perangai cam budak2 tak akil baligh nie? Plz la...be matured cket...




Yes..aku tak penting..bukan sesapa kan.. Aku jer dok anggap lebih2.. Ok2..utk kesekian kalinya aku kena ajar diri aku utk berhati2 dengan manusia lidah bercabang ni !

Sabar... Sampai bila? Ye..sampai bila2..sebab rasa kasih & sayang tu dah sebati dalm diri ini.. YaALLAH..tolong la beri petunujuk & hidayah utk manusia2 ni.. Plzz..... Aku sayang sgt kat org2 yg tak cerdik2 ni !

2 comments:

CikLaLA said...

sabar jelah... Memang sukar bertemu manusia yang jujur.:D

BukanSekadarNama said...

tu la pasal..
bikin panas jer ati nie !