Counter

blogger tracking

Saturday 4 February 2012

Gangguan elektrik di UiTM lebih dari 24jam...

Bekalan elektrik  UiTM atau Universiti Teknologi Mara mengalami gangguan... Tempoh gangguan bekalan eletrik tidak dapat dketahui lagi sampai bila.. Puncanya masih didalam siasatan.. Mungkin disebabkan pembaziran yg melampau atau ketidak cekapan org dalaman menguruskan penipuan...



Kes ini saya dapat ketahui dari seorang sahabat yg menuntut di sana.. Hebat kan saya? Leh jadi pemberita sensasi lagi hot ! Sahabat saya kira dia yg hot lagi sensasi kot... Hahaha

Okie2..ini cerita tipu! Jgn cepat terpedaya ok... Aku geram kat sowang budak ni.. Leh jer dia kata malas nak cas btri handset konon.. Sedangkan dia tak leh hidup kot takde handset.. Kalau setegha hari aku leh terima dek akal.. Kot2 terkejar2 p kelas.. Org mengantuk..Bateri abes masa tgh membuta.. Ni dah lebih 24jam... Tak boleh2 nk cas apa kejadahnya??

Aku kekadang cam dah mual dengar alasan2 bodoh.. Ni la salah satu ciri2 lidah bercabang.. Kot ye pun kau nak privacy konon ngan si cinta hati... Tak kan la sampai kau nak tipu aku utk kesekian kalinya?? Ada2 jer kau nak tipu2 aku ! Aku fed-up la.....

Aku dah banyak tolerate ngan kau.. Tapi kau tetap gitu jer.. Kekadang aku fikir hati aku yg kotor.. Cuba nak bersihkan hati aku.. Nak persahabatan ni lebih ikhlas..lebih suci... Tapi bila fikirkan sikap kau yg kaki kelentong... Aku jadi sakit ati yg teramat...

Its ok...aku sabar.. Aku doakan ALLAH bg petunjuk & hidayah kat kau!! Aku syg kau wei.. Kawan..sahabat..teman...saudara... But i'm nothing to u rite? Its ok...

Nasib tak de gangguan air..kalau tak busuk la kau ! Tapi walau air & eletrik ada...peragai kau tetap busuk !


being HONEST may not get u a lot a friends..
but it'll always get you the RIGHT ones !

No comments: